In Nederland wordt WordPress steeds populairder, maar waarom is dat dan zo en is WordPress voor ieder bedrijf interessant? Meer hierover vind je in dit artikel. Voor wie is WordPress bedoelt?In het begin was WordPress bedoelt als blog platform. Vervolgens is het uitgebreid tot één van de meest gebruikte CMS sofware voor websites. Ongeveer 400 miljoen mensen bezoeken een WordPress website per maand! WordPress was in eerste instantie bedoelt voor de wat kleinere ondernemers, aangezien het prijstechnisch heel interessant is. Maar tegenwoordig maken ook grotere bedrijven gebruik van het platform, aangezien er ook steeds meer mogelijk is en het steeds beter werkt! De Voordelen van WordPressEen WordPress website laten maken? Er zijn veel voordelen aan WordPress. Zo kan je makkelijk zelf je site beheren waardoor je niet altijd een websitebouwer nodig hebt, je hebt een platform wat veel ontwikkeling doormaakt en blijft doormaken waardoor je continu kan verbeteren, er zijn veel plug-ins die het makkelijk maken functionaliteiten toe te voegen aan je website en zo kan ik nog wel even door gaan. Online marketing is continu aanpassen en zorgen dat je op tijd inspeelt op de situatie en dat kan je dus ook met een WordPress website. WordPress website laten maken op maatAls je een WordPress website wilt laten maken, dan is het wel verstandig om dit door een partij te laten doen die niet vanuit een template gaan bouwen. Dit gebeurt heel vaak, alleen laat dit wel de nodige codes in. De templates zijn namelijk gemaakt voor meerdere branches met veel functionaliteiten die je echt niet allemaal gaat gebruiken. Sterker nog dit zal misschien 30 % zijn. Je website is dan veel te zwaar en het gaat ten koste van je laat snelheid. Van je Website een marketing kanon maken?Ga je samen met een internet marketing bureau aan de slag of wil je zelf van je website een marketing kanon maken? Het mooie aan WordPress is dat je een pagina makkelijk kan dupliceren; zo kan je twee pagina’s inzetten voor dezelfde dienst of hetzelfde product, maar net even anders wegzetten met andere kleuren voor de call to actions of op een andere plek. Zo kan je zien wat er beter werkt en vervolgens beter optimaliseren. Het is dan wel aan te raden om de URL’s van de website te gebruiken in advertenties en 1 van de pagina’s te zetten op No-index. Je zegt dus tegen Google dat ze één pagina niet mogen lezen of tonen in de zoekmachine. Doe je dit niet, dan ziet Google dat je website duplicate content op je website hebt en dit zorgt voor een slechtere organische vindbaarheid. |
https://allinone-media.nl |